Την τρίτη εβδομάδα διανύει στην αγορά το “καλάθι του νοικοκυριού”, ένα μέτρο που την εξέλιξή του παρακολουθούν στενά και οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε νέες μειώσεις, που ανήλθαν έως το -11,3%, προχώρησαν οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο συνολικό κόστος του καλαθιού με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους.

Αναλυτικά, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα:

-στα 186, ποσοστό 22%, η τιμή μειώθηκε

-στα 555, ποσοστό 69% η τιμή παρέμεινε σταθερή

-σε 75, ποσοστό 9%, η τιμή αυξήθηκε ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις.

Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στις περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -11,3% στην αλυσίδα My market.