Τα φυλλάδια προσφορών των σούπερ μάρκετ θα βρίσκονται πλέον και στην πλατφόρμα e-katanalotis, δίνοντας μία πλήρη εικόνα στους καταναλωτές, αλλά και τους επαγγελματίες της αγοράς, για τις τιμές που “παίζουν” σε μία σειρά από προϊόντα.
Όπως γνωστοποίησε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis Γιάννης Δοξαράς, τις αμέσως επόμενες μέρες θα ενταχθούν στο e-katanalotis και οι προσφορές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν τόσο τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, όσο και το «καλάθι», προκειμένου να έχουν όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για τις τιμές στην αγορά και να κάνουν τις πιο σωστές, γι’ αυτούς, επιλογές. Το ίδιο θα ισχύει όμως και για τους επαγγελματίες της αγοράς, που θα μπορούν εύκολα να καταγράφουν τις διακυμάνσεις στις τιμές ενός μέρους του ανταγωνισμού τους.