Μεθαύριο σε όλη την Ελλάδα θα γιορτάσουν οι καταναλωτές την Τσικνοπέμπτη, με το σουβλάκι, είτε χοιρινό, είτε κοτόπουλο, να αποτελεί το «βασιλιά» του ψησίματος.
Κι ενώ η μέρα ευνοεί κυρίως την εστίαση, τα κρεοπωλεία και τα σούπερ μάρκετ, τα οποία αναμένουν αύξηση στο τζίρο τους, ευκαιρίες υπάρχουν και για τη μικρή λιανική, καθώς φέτος ο καιρός θα είναι καλός και η διάθεση του κόσμου θυμίζει τις προ πανδημίας εποχές. Τα μίνι μάρκετ, όπως γίνεται σε κάθε ανάλογη περίσταση, μπορούν να ποντάρουν στις αγορές της τελευταίας στιγμής, αφού αρκετοί είναι αυτοί που σπεύδουν να προμηθευτούν αναψυκτικά, μπύρες ή κρασιά από το κατάστημα της γειτονιάς τους.
Παράλληλα, οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής μπορούν να επενδύσουν και σε άλλα προϊόντα που σχετίζονται με το ψήσιμο σε εξωτερικούς χώρους, όπως είναι το οινόπνευμα, τα λεμόνια, οι μπαταρίες ή τα ποτήρια μιας χρήσης.