Παρά τις συνεχείς ανατιμήσεις των τροφίμων που μαστίζουν ολόκληρη την αγορά τον τελευταίο χρόνο, οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν σνακς, ιδιαίτερα στα καταστήματα της μικρής λιανικής. Οι επικρατέστερες τάσεις για το 2023 στην εν λόγω κατηγορία συνδέονται με τις ανησυχίες των καταναλωτών για τις τιμές, καθώς και την επιθυμία τους για καινοτομία και πιο υγιεινό τρόπο ζωής.
Πιο συγκεκριμένα, πολλοί είναι αυτοί που έχουν επαναφέρει στην καθημερινότητά τους τις δραστηριότητες που απολάμβαναν πριν από την πανδημία, οδηγώντας σε αύξηση της ζήτησης των on the go επιλογών, όπως είναι οι μπάρες ή τα έτοιμα γεύματα. Παράλληλα, υπάρχει έντονη επιθυμία για νέες γεύσεις με κορεάτικες, ινδικές και μεξικάνικες επιρροές, μαζί με μια ευρύτερη ποικιλία συστατικών, όπως γλυκοπατάτες, μανιτάρια, μάνγκο και όσπρια ως βάση για τσιπς. Στο εξωτερικό, ήδη έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στο ράφι ασυνήθιστα νέα σνακς, όπως αποξηραμένα τσιπς βοείου κρέατος, ενώ οι vegan και πιο υγιεινές επιλογές εξακολουθούν να παίζουν ψηλά στις προτιμήσεις.
Παρόλα αυτά, οι τιμές προκαλούν έντονη ανησυχία στο αγοραστικό κοινό, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια τάση προς τις οικογενειακές συσκευασίες, που θεωρούνται πιο συμφέρουσες.