Στο κυνήγι προσφορών και εκπτώσεων έχουν επιδοθεί οι καταναλωτές, αφού οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές της ενέργειας και των βασικών αγαθών έχουν συρρικνώσει το βαλάντιο των νοικοκυριών.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας ερευνών IRI, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ παρουσιάζεται ενισχυμένος τον Ιανουάριο, παρά το γεγονός ότι το αγοραστικό κοινό ψωνίζει λιγότερο. Ενδιαφέρον παράλληλα παρουσιάζει η πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία συνεχίζουν να αναπτύσσονται.
Συγκεκριμένα, το μερίδιο των PL τον Ιανουάριο διαμορφώθηκε στο 17,7%, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να «τρέχει» με 21,3%. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η κατηγορία των PL προϊόντων έκλεισε το 2022 με ρυθμό ανάπτυξης 16,4%. Αντίστοιχα, οι προωθητικές ενέργειες στο σύνολο των τροφίμων αυξήθηκαν κατά 24,1%, στα είδη ατομικής υγιεινής και ομορφιάς 29,1% και στα απορρυπαντικά/ καθαριστικά κατά 22,3%.