Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής βλέπουν καθημερινά τη στροφή των πελατών τους σε πιο οικονομικές επιλογές προϊόντων, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που επισκέπτονται το κατάστημα για να αγοράσουν τα άκρως απαραίτητα.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων που επηρεάζονται περισσότερο από κάποιες άλλες, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με το μοσχάρι, τα χαρτικά ή τα απορρυπαντικά. Το αγοραστικό κοινό εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων αναζητά φθηνότερους κωδικούς σε αυτές τις κατηγορίες, προτιμώντας τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ή αυτά που συνοδεύονται από κάποια προσφορά.
Άλλα είδη που πωλούνται κυρίως όταν βρίσκονται σε προσφορά στα σούπερ μάρκετ είναι τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, τα συσκευασμένα προϊόντα πρωϊνού, ο καφές, τα κατεψυγμένα, τα έτοιμα γεύματα και τα αλκοολούχα ποτά.