Αλλάζει τη διατροφή των Ελλήνων ο κορονοϊός

Η τουριστική κίνηση έχει αυξηθεί αισθητά το τελευταίο διάστημα, τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και στους παραθαλάσσιους προορισμούς. Πρόκειται για μια συγκυρία ευνοϊκή και για τα μίνι μάρκετ, τα οποία θα μπορούσαν να αυξήσουν το τζίρο τους, αρκεί να επενδύσουν σε κωδικούς δελεαστικούς για τους ξένους επισκέπτες.

Οι κατηγορίες προϊόντων που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση το καλοκαίρι είναι παραδοσιακά τα νερά, τα αναψυκτικά, τα παγωτά και γενικά ό,τι θα μπορούσε να προσφέρει μια “ανάσα” δροσιάς στους επισκέπτες του καταστήματος. Οι τουρίστες όμως επιθυμούν συχνά να δοκιμάσουν παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, όπως το μέλι, τα παστέλια και άλλα ελληνικά γλυκά, το ελαιόλαδο, το ούζο, το κρασί ή το ταχίνι και γενικά κωδικούς που φέρουν την ετικέτα “made in Greece”. Ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής θα μπορούσε να ενισχύσει τη γκάμα του με ανάλογες προτάσεις, που δίνουν την ευκαιρία στον τουρίστα να γίνει μέρος του τόπου που επισκέπτεται. Πρόκειται άλλωστε για μια τάση που έχει κάνει αισθητή την παρουσία της τα τελευταία χρόνια, αφού οι ταξιδιώτες συνδέουν σε μεγάλο βαθμό τις διακοπές με τη γαστρονομία και έχουν την ανάγκη να πειραματιστούν με παραδοσιακές γεύσεις.