Το “Καλάθι του Νοικοκυριού” παραμένει στην αγορά για 36η εβδομάδα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην… εκτόξευση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει ιδιαίτερα την καθημερινότητα των καταναλωτών που έρχονται αντιμέτωποι με συνεχείς ανατιμήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης. 

Όπως έγινε γνωστό με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, στο 96,35% των προϊόντων στο “Καλάθι του Νοικοκυριού” οι τιμές παραμένουν σταθερές ή μειώνονται την 36η εβδομάδα εφαρμογής του. Πιο αναλυτικά, κατά την 36η εβδομάδα εφαρμογής του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», από τα 1206 προϊόντα:

– 44 προϊόντα (3,65%) παρουσίασαν αύξηση,

– 42 (3,48%) παρουσίασαν μείωση και

– 1120 (92,87%) παρέμειναν σταθερά.