online-supermarket

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να πραγματοποιήσουν διαδικτυακά τις αγορές τους, ακόμη και για βασικά είδη του νοικοκυριού, όπως δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Convert Group.

Πιο συγκεκριμένα, ο κλάδος των Online Super Market γνώρισε μεγάλη άνθηση το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα Online καταστήματα για τις ανάγκες τους. Για το πρώτο μισό του 2023, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 15% και άγγιξε τα €153εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Όπως δείχνει το εξαμηνιαίο report της εταιρείας, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.