Όπως δείχνουν οι τελευταίες έρευνες που μελετούν τις καταναλωτικές συνήθειες στην ελληνική αγορά, οι διαδικτυακές αγορές εμφανίζονται ενισχυμένες και αφορούν πλέον και βασικά αγαθά, όπως είναι τα τρόφιμα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι κατηγορίες προϊόντων που πρωταγωνιστούν στο online καλάθι αγορών. Όπως δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της Covert Group, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +32% σε προϊόντα για κατοικίδια, +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε βρεφικά είδη, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +12% σε φρέσκα τρόφιμα, +11% σε είδη αρτοποιίας, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9%.