Ιδιαίτερη δυναμική έχει αποκτήσει το κυνήγι των προσφορών στα σούπερ μάρκετ, αφού η ραγδαία αύξηση των τιμών σε βασικά είδη έχει συρρικνώσει το βαλάντιο των νοικοκυριών. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα πρόσφατα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Nielsen.
Τα ευρήματα καταγράφουν μεγαλύτερη ανάπτυξη κυρίως για τα Hypermarkets (+13,4%), δηλαδή τα καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.. Το γεγονός αυτό οφείλεται, ενδεχομένως στην αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να αναζητούν περισσότερες προσφορές, καθώς και πιο χαμηλές, ανταγωνιστικές τιμές. Σε επίπεδο γεωγραφικών περιοχών ο τουρισμός φαίνεται ήδη να έχει τονώσει σημαντικά την αγοραστική δυναμική της περιφέρειας, με αποτέλεσμα οι περιοχές της Κρήτης, αλλά και της Πελοποννήσου να εμφανίζουν τις πιο θετικές τάσεις ανάπτυξης (+14,2% και +10,0% αντίστοιχα).
Αναφορικά με την εξέλιξη των τιμών, μετά από την αύξηση ρεκόρ που σημειώθηκε στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, στο +13,5%, φαίνεται σταδιακά από την αρχή του 2023 να υπάρχει μια αποκλιμάκωση στο ποσοστό αύξησης, παρόλο που συνεχίζει να διατηρείται σε διψήφια επίπεδα (+11,1%, το χρονικό διάστημα από αρχές Απριλίου ως 18 Ιουνίου).