Τον τελευταίο καιρό έχει αναπτυχθεί η τάση για brands από το εξωτερικό, με πολλά μίνι μάρκετ να έχουν επενδύσει στην κατηγορία, προσφέροντας μία διαφορετική γευστική εμπειρία στους καταναλωτές τους.

Παρά την υψηλή τιμή τους, τα brand από το εξωτερικό φαίνεται ότι έχουν τη δική τους ζήτηση και μπορούν να αποτελέσουν μία ξεχωριστή κατηγορία προϊόντων για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, η οποία τους διαφοροποιεί -προς το παρόν- και από τον ανταγωνισμό.

Υπάρχουν αρκετοί κωδικοί που “φεύγουν” σε πολύ καλό ρυθμό από τα ράφια και τα ψυγεία των καταστημάτων στην Ελλάδα, με τα snacks, τις σοκολάτες, τα ζαχαρωτά, τα αναψυκτικά και τα energy drinks να είναι οι κορυφαίες κατηγορίες.

Προϊόντα όπως τα Takis και τα Chazz φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να εδραιώνονται στην ελληνική αγορά, ενώ μεγάλη είναι η ζήτηση για τα ενεργειακά ποτά Prime και τα Monster σε limited εκδόσεις και γεύσεις που δεν κυκλοφορούν συνήθως στα ελληνικά ψυγεία. Γενικά οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν να θέλουν να δοκιμάσουν νέες γεύσεις και γνωστά brand όπως τα Oreos, οι Milka, τα Cheetos και άλλες κορυφαίες μάρκετ σε ασυνήθιστες γεύσεις, μοιάζουν ιδιαίτερα ελκυστικά για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.