Αυξημένη κίνηση σημειώθηκε το φετινό καλοκαίρι στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας. Τα μίνι μάρκετ που δραστηριοποιούνται σε παραθαλάσσιες κυρίως περιοχές είδαν τους τζίρους τους να ανεβαίνουν, καθώς πολλοί ήταν οι Έλληνες και οι ξένοι τουρίστες που περιόρισαν τις επισκέψεις τους στα εστιατόρια και προτίμησαν το μαγείρεμα στο δωμάτιο.
Όπως ήταν φυσικό, η γενική ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους τελευταίους μήνες επηρέασε τις συνήθειες των καταναλωτών και στις διακοπές, αφού, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, οι επισκέψεις στις ταβέρνες και το μέγεθος των παραγγελιών μειώθηκαν. Πολλοί ήταν αυτοί που κατέφευγαν στα σούπερ και μίνι μάρκετ καθημερινά ή προτίμησαν το πρόχειρο φαγητό on the go, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων.
Ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στις νησιωτικές περιοχές σε νησιά όπως η Κρήτη και η Ρόδος εκτοξεύτηκε, καθώς τα τελευταία χρόνια οι αλυσίδες έχουν ενισχύσει την παρουσία τους στους τουριστικούς προορισμούς, διεκδικώντας μερίδιο από τα έσοδα των τοπικών παικτών.