“Φουσκωμένους”, καθαρά πληθωριστικούς τζίρους δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της αγοράς για τα σούπερ μάρκετ, σε μια περίοδο που οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα και σε άλλα βασικά είδη εξακολουθούν να αποτελούν βασική ανησυχία των καταναλωτών.
Στο Α’ εξάμηνου του 2023 εκτιμάται ότι καταγράφηκε αύξηση στην αξία των πωλήσεων, που πλησιάζει το 10%, αλλά την ίδια ώρα ο όγκος παραμένει σε παρόμοια επίπεδα. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει πως η άνοδος του τζίρου οφείλεται αποκλειστικά στην αύξηση των τιμών και όχι στην αύξηση των τεμαχίων.
Ανοδικές τάσεις στην αξία πωλήσεων αναφέρουν επίσης στελέχη της αγοράς για τις κατηγορίες των Τροφίμων, της Οικιακής Φροντίδας και της Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής.