Σε προηγούμενες δεκαετίες, οι Έλληνες καταναλωτές ήταν επιφυλακτικοί απέναντι σε έτοιμες λύσεις γευμάτων όταν επισκέπτονταν ένα μίνι μάρκετ. Πλέον όμως, ο σύγχρονος τρόπος ζωής απαιτεί γρήγορες παρασκευές που θα καλύψουν τις ανάγκες της οικογένειας.

Εκτός από τα ready to eat γεύματα, που απαιτούν απλώς ζέσταμα, ανάπτυξη παρατηρείται το τελευταίο διάστημα και στην κατηγορία της έτοιμης σάλτσας. Οι μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων (π.χ. Barlla, Knorr, Kyknos κ.α.) έχουν λανσάρει μια μεγάλη γκάμα κωδικών που συνοδεύουν ιδανικά τα ζυμαρικά, που θα μπορούσε να ενισχύσει και τα ράφια της μικρής λιανικής. Παράλληλα, στην κατηγορία δραστηριοποιούνται και αρκετές μικρότερες επιχειρήσεις που έρχονται να προσφέρουν έναν πιο παραδοσιακό “αέρα” στις έτοιμες σάλτσες. Ο λόγος που οι σάλτσες σε βάζο επιλέγονται από το καταναλωτικό κοινό είναι ότι έχουν ως στόχο να συνοδεύσουν μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες τροφίμων, αυτή των ζυμαρικών. Παρά τις ραγδαίες ανατιμήσεις που παρατηρήθηκαν το τελευταίο διάστημα, τα ζυμαρικά και οι σάλτσες εξακολουθούν να αποτελούν προσιτές κατηγορίες που πευθύνονται σε κάθε ηλικιακή ομάδα.