Στα ready to eat γεύματα επενδύει η Paliria, επιχειρώντας να διευρύνει το εξαγωγικό της αποτύπωμα ως πρεσβευτής της ελληνικής κουζίνας. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν εκπρόσωποι της επιχείρησης, αν και προς το παρόν τα έτοιμα γεύματα ψυγείου έχουν μερίδιο μόνο 5% επί των πωλήσεων της εταιρείας, τρέχουν ετησίως με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.
Στη συγκεκριμένη κατηγορία, η Παλίρροια Σουλιώτης διαθέτει ήδη 18 κωδικούς και από τον Ιανουάριο του νέου έτους ξεκινούν οι εξαγωγές σε Αγγλία και Ολλανδία. Όπως επισημάνθηκε, πρόκειται για μια ραγδαία ανερχόμενη τάση στην Ελλάδα και το εξωτερικό η οποία έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης λόγω των έντονων ρυθμών ζωής, της οικονομικής στενότητας, της ανάγκης για υγιεινή διατροφή αλλά και της αναζήτησης σπιτικών-παραδοσιακών γεύσεων από τους καταναλωτές.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της εταιρείας, Κώστας Σουλιώτης, η εξαγορά της βιομηχανίας κατεψυγμένων ζυμών Τσαμπάσης στις αρχές του 2023 δίνει σημαντική ώθηση στα μεγέθη, ενώ ταυτόχρονα προσδίδει νέα αναπτυξιακή ώθηση στην διεθνή παρουσία του ομίλου.
Δρομολογούνται επενδύσεις 18-19 εκατ. ευρώ για την διετία 2023-2024 που εστιάζουν στην επέκταση της μονάδας της Τσαμπάσης στο Άργος (επένδυση περίπου 7 εκατ. ευρώ που εντάχθηκε στον αναπτυξιακό νόμο), καθώς επίσης και στην ενδυνάμωση των υπόλοιπων μονάδων για την περαιτέρω ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής.