Για μια ακόμα χρονιά η Beverage World συμμετείχε στη διεθνή έκθεση HORECA 2024. Οι επισκέπτες της έκθεσης επισκέφτηκαν τα δύο περίπτερα της εταιρείας και δοκίμασαν premium γεύσεις από τη νέα κατηγορία και τα νέα προϊόντα του “around the clock” χαρτοφυλακίου της.
Στο περίπτερο της Lavazza οι επισκέπτες γνώρισαν τα 3 νέα χαρμάνια του ιταλικού οίκου, Galleria, Canal Grande και Trastevere από τη σειρά “Tales of Italy”, εμπνευσμένα από τις 3 πιο διάσημες πόλεις της Ιταλίας, το Μιλάνο, τη Βενετία και τη Ρώμη αντίστοιχα. Επιπλέον, κεντρική θέση στο περίπτερο της είχαν και φέτος τα βιώσιμα χαρμάνια της σειράς “La Reserva de Tierra”. Πρόκειται για μια σειρά που αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης του Ιδρύματος Lavazza, προς τις χώρες παραγωγής και το περιβάλλον.
Η νέα κατηγορία των ελληνικών αποσταγμάτων, που αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη της Beverage World, έκανε την πρώτη της εντυπωσιακή εμφάνιση στη HORECA, με πρωταγωνιστή το μεγαλύτερο σε πωλήσεις ούζο παγκοσμίως, το «ΟΥΖΟ 12». Στο περίπτερο της Beverage World, σχεδιασμένο ώστε να θυμίζει παραδοσιακή ταβέρνα σε ελληνικό νησί, ταξίδεψε τους επισκέπτες σε στιγμές απόλαυσης και ξεγνοιασιάς, με το τσίπουρο «Εωθινόν», ένα ποικιλιακό απόσταγμα με καταγωγή από τους παραδοσιακούς αμπελώνες του Παγγαίου και της Μαρώνειας, στην Βόρεια Ελλάδα. Το «Εωθινόν» διατίθεται στην αγορά με και χωρίς γλυκάνισο σε μονοποικιλιακή/ πολυποικιλιακή εκδοχή. Τα βλέμματα τράβηξε επίσης και το νέο τσίπουρο «Αρόδο», ένα 100% καινούριο προϊόν, αποκλειστικής παραγωγής της Beverage World, σε συνεργασία με την Ποτοποιία Θράκης.
Από το περίπτερο της Beverage World δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και οι επιλογές σε ζύθο. Οι επισκέπτες απόλαυσαν για άλλη μια χρονιά το premium cider «Μηλίτσα», καθώς και μια ποικιλία γεύσεων από την γνώριμη γκάμα της craft μπίρας VOREIA της Siris Craft Brewery. Παράλληλα, στη διοργάνωση παρουσιάστηκε και η μπίρα «ΛΑΤΙΝΑ», η οποία εισάγει για πρώτη φορά craft στοιχεία στην κατηγορία των Mexican καλοκαιρινών μπιρών.