Η Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου (Milan Design Week) αποτελεί σημαντική έκθεση στον τομέα του βιομηχανικού σχεδιασμού και του επίπλου παγκοσμίως. Καθ’ όλη τη διάρκεια της Εβδομάδας Σχεδιασμού, γνωστά brands παρουσιάζουν τις τελευταίες τους δημιουργίες σε δύο κεντρικές εκδηλώσεις: το Salone del Mobile και το Fuorisalone. Κάνοντας την πρώτη της εμφάνιση σε αυτή τη γνωστά έκθεση, η Chiquita έγινε μία από τις πρώτες εταιρείες μπανάνας που συμμετέχουν στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου. Με αφορμή αυτό το γεγονός, η Chiquita καλωσορίζει τους επισκέπτες στο Chiquita House, έναν χώρο αφιερωμένο στην πρόσφατη καμπάνια της εταιρείας “Pop by Nature” σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Romero Britto, έναν Βραζιλιάνο neo-pop ζωγράφο, γλύπτη, καλλιτέχνη μεταξοτυπίας και ιδρυτή του Happy Art Movement.
Το Chiquita House προσφέρει στους επισκέπτες μια πρωτότυπη εμπειρία, αφιερωμένη στην μπανάνα Chiquita. Ο χώρος, γεμάτος με έργα τέχνης του Romero Britto, μεταμορφώνεται σε ένα ευφάνταστο σκηνικό που αντικατοπτρίζει τις αξίες και την αποστολή της εταιρείας να προάγει και να μοιράζεται στιγμές χαράς. Μοναδικά έργα τέχνης που σχεδίασε και φιλοτέχνησε ο Romero Britto, παρουσιάζονται σε ποικίλες μορφές για να γιορτάσουν την τροπική φύση της μπανάνας Chiquita και υποδέχονται τους επισκέπτες, κεντρίζοντας την περιέργεια τους. Το ταξίδι στο pop σύμπαν του Chiquita House περιλαμβάνει μια σειρά από ιδιαίτερα δωμάτια με μοτίβα εμπνευσμένα από τις δημιουργίες του καλλιτέχνη. Από μια πισίνα που ξεχειλίζει πολύχρωμες μπανάνες, έτοιμες να βουτήξουν μέσα, τη δυνατότητα φωτογράφισης με τα ειδικά art installations, μέχρι ένα δωμάτιο γεμάτο δημιουργικότητα, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να διακοσμήσουν τους τοίχους και να συμβάλουν σε ένα κολοσσιαίο συλλογικό έργο τέχνης.