Σε λογική

Αρκετές είναι οι έρευνες των τελευταίων ετών που αποκαλύπτουν τη θέση που κατέχουν τα snacks στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Πρόκειται για μια κατηγορία αρκετά δημοφιλή, ιδιαίτερα όταν συνδέεται με τις σύγχρονες -πιο υγιεινές- διατροφικές τάσεις, η οποία μπορεί να τονώσει το τζίρο και της μικρής λιανικής.

Αυτό που πρέπει να έχει όμως στο μυαλό του ο επαγγελματίας είναι ότι οι καταναλωτές επιθυμούν να τρώνε πιο υγιεινά και επιλέγουν κωδικούς πιο συνειδητά σε σχέση με το παρελθόν. Τα healthy snacks είναι “πρωταγωνιστές”, όμως οι πελάτες των μίνι μάρκετ δεν είναι διατεθειμένοι να συμβιβαστούν στη γεύση. Το 75% των ενηλίκων θα επιλέξει μια υγιεινότερη επιλογή μόνο αν είναι γευστική (Mintel), τονίζοντας τη σημασία για τους λιανεμπόρους να προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καινοτόμων, υγιεινότερων snacks που επίσης ανταποκρίνονται στη γεύση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καινοτόμοι κωδικοί που ανταποκρίνονται στα σημερινά πρότυπα δε θεωρούνται πλέον ειδική κατηγορία, αλλά απαραίτητη προσθήκη όπως τα γλυκά.

Το αγοραστικό κοινό δύσκολα πλέον ικανοποιείται με τα παραδοσιακά προϊόντα στην κατηγορία των snacks, έτσι η διάθεση των νεότερων σειρών (π.χ. μπάρες πρωτεΐνης) είναι σημαντική για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες το μίνι μάρκετ.