Ιδιαίτερα θετικά καταγράφονται τα πρώτα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και συγκεκριμένα για τον προορισμό της πρωτεύουσας, με βάση τα στοιχεία των αφίξεων στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για τη νέα τουριστική σεζόν. Πρόκειται για μια εξέλιξη που προσφέρει νέες δυνατότητες στα μίνι μάρκετ που βρίσκονται κοντά σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και παραθαλάσσια προάστια της Αττικής.
Όπως έχει δείξει η τάση της περιόδου, υπό την πίεση του πληθωρισμού, ένα σημαντικό ποσοστό των επισκεπτών επιλέγει να προμηθεύεται τα απαραίτητα για τη διατροφή του από τα καταστήματα που βρίσκονται κοντά στο κατάλυμά του, αποφεύγοντας τις συνεχείς επισκέψεις στις επιχειρήσεις εστίασης. Η προσπάθεια των τουριστών να εξοικονομήσουν χρήματα μπορεί να δώσει νέα ώθηση σε κατηγορίες όπως είναι τα προϊόντα πρωινού, ο καφές, τα snacks, τα νερά, τα έτοιμα γεύματα και οι κονσέρβες στα μίνι μάρκετ.