Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο επιχειρηματικός σχεδιασμός της διοίκησης της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) θέτοντας πλέον ως βασική προτεραιότητα την ενίσχυση της κερδοφορίας της εταιρείας και την ανάπτυξη των μαρκών της.
Σύμφωνα με όσα επεσήμαναν στελέχη της εταιρείας, η ΕΖΑ επεκτείνεται στη μεγάλη αγορά της Ho.Re.Ca με την μπύρα Pils Hellas, σε φιάλη και βαρέλι χτίζοντας παράλληλα μερίδια στην κατηγορία alcohol free. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένα μερίδιο περίπου 3% στο σύνολο της αγοράς μπύρας, αλλά τρέχει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Η διοίκηση εκτιμά ότι η κατηγορία alcohol free έχει πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης καθώς ευνοείται από τον τουρισμό αλλά και τις νέες συνήθειες των καταναλωτών. Όπως αναφέρθηκε, οι πωλήσεις της ΕΖΑ Alcohol Free αναπτύσσονται με ρυθμό 60% και σε αυτή την εξέλιξη βοήθησαν οι επενδύσεις που έχουν υλοποιηθεί σε νέες γραμμές παραγωγής.