Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ

Ο Απόστολος Πεταλάς, γενικός διευθυντής της Ένωσης Σουπερμάρκετ Ελλάδας, δήλωσε ότι οι τιμές στα σχολικά είδη είναι στα περσινά επίπεδα και σε πολλές κατηγορίες χαμηλότερες. Παρότι έχουν αυξηθεί οι τιμές πρώτων υλών και μεταφορικών, λόγω ανταγωνισμού και πίεσης στα περιθώρια κέρδους, οι τιμές παραμένουν χαμηλές, με τη συμβολή και του «καλαθιού του μαθητή», που διασφαλίζει βασικά σχολικά προϊόντα σε σταθερές τιμές.

Η μέση τιμή των προϊόντων στα σουπερμάρκετ παρουσιάζει πτώση, γεγονός που συνεχίζεται και τον Σεπτέμβριο, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 3,4% με 3,7% το πρώτο επτάμηνο του έτους. Η αύξηση αυτή παρατηρείται ιδιαίτερα στις τουριστικές περιοχές, χωρίς όμως να σημαίνει απαραίτητα αύξηση της κερδοφορίας λόγω του πληθωρισμού.

Ο κ. Πεταλάς τόνισε ότι ο πληθωρισμός τροφίμων τον Ιούλιο ήταν 2,5%, ενώ ο γενικός πληθωρισμός ήταν 3%. Με βάση τα στοιχεία για τον Αύγουστο, αναμένεται η πτώση στις τιμές να συνεχιστεί και τον Σεπτέμβριο, διατηρώντας χαμηλά τις τιμές στα ράφια, κάτι που ενισχύει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης καταβάλλει προσπάθειες να διατηρήσει τις τιμές σε αυτά τα επίπεδα, στηρίζοντας τις οικογένειες εν μέσω οικονομικών πιέσεων.