Η PepsiCo Hellas επιδιώκει το διπλασιασμό της δυναμικής του εγχώριου αποτυπώματός της στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η εταιρεία επεκτείνει τη συνεργασία της με την NUAQUA για την παραγωγή φιαλών rPET στο Λουτράκι, με στόχο το 60% της παραγωγής των αναψυκτικών να πραγματοποιείται στην Ελλάδα έως το 2025. Στην παραγωγική μονάδα στον Άγιο Στέφανο, παράγονται 42 μάρκες σνακ, ενώ σχεδιάζεται η ενσωμάτωση των Quacker.
Η στρατηγική για το 2024 περιλαμβάνει την ανάπτυξη προϊόντων με υψηλή διατροφική αξία, νέες συνεργασίες, τη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη μείωση λειτουργικών εξόδων. Παράλληλα, ενισχύονται οι δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας, με έμφαση στην υγιή ανάπτυξη, το περιβάλλον και την κοινωνία.
Το 2023, η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 238,3 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 18,45% σε σχέση με το 2022. Το μικτό κέρδος ανήλθε στα 101,3 εκατ. ευρώ (+21,15%), κυρίως λόγω της αύξησης πωλήσεων προϊόντων όπως τα Lay’s, Ruffles και Pepsi. Το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 16,53%, λόγω υψηλότερων τιμών πρώτων υλών. Παρά την αύξηση εξόδων και τη μείωση κερδών από την πώληση του εργοστασίου Λουτρακίου, τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ.