Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της στην Κρήτη, βλέποντας προοπτικές τόσο από τον τοπικό πληθυσμό όσο και από τον τουριστικό κλάδο. Παράλληλα, η εταιρεία συνεργάζεται με Έλληνες παραγωγούς για την προώθηση ποιοτικών προϊόντων στα καταστήματά της.
Ο Brand President Νίκος Λαβίδας, σε εκδήλωση στο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο, ανέφερε ότι η ανάπτυξη του δικτύου franchise αποτελεί βασικό στόχο, με ιδιαίτερη έμφαση στην Κρήτη. Σημαντική είναι επίσης η στρατηγική της εταιρείας να εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα τοπικά προϊόντα μέσω αποκλειστικών συνεργασιών. Στην κρητική αγορά, το μερίδιο της ΑΒ Βασιλόπουλος ανέρχεται περίπου στο 10,5%.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία λειτουργεί 15 καταστήματα στο νησί (12 ιδιόκτητα και 3 μέσω franchise). Τον Απρίλιο του 2023, άνοιξε ένα νέο κατάστημα στη Χερσόνησο, έκτασης 1.100 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο προσφέρει πάνω από 355 τοπικά προϊόντα από περισσότερους από 60 παραγωγούς. Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάζεται κυρίως με τοπικούς παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα, με πάνω από το 80% των προμηθευτών της να ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, δημιουργώντας μακροχρόνιες συνεργασίες.