Η Chiquita συμμετέχει στη διεθνή έκθεση «Fruit Attraction» στη Μαδρίτη, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 10 Οκτωβρίου. Ως μια από τις κορυφαίες εκθέσεις στον κλάδο των φρούτων και των λαχανικών, αποτελεί κομβικό σημείο συνάντησης για επαγγελματίες του κλάδου. Σε ένα εντυπωσιακό περίπτερο, η Chiquita αναδεικνύει την ηγετική της θέση στην αγορά της μπανάνας, προβάλλοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της στην αγορά.

Η Chiquita παραμένει σταθερή στη δέσμευσή της για τη διαφύλαξη των τροπικών αγροκτημάτων της, των καλλιεργειών μπανάνας και του πλανήτη και είναι υπερήφανη που υπογραμμίζει την αφοσίωσή της στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα με την έκδοση του νέου απολογισμού βιωσιμότητας 2023-2024. Ο νέος απολογισμός εστιάζει στον τρίτο στρατηγικό πυλώνα της εταιρίας, «Για το γενικότερο καλό», που περιλαμβάνει τρεις βασικές πρωτοβουλίες: το πρόγραμμα μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα, την ελαχιστοποίηση της σπατάλης τροφίμων και την καταπολέμηση της ασθένειας TR4 μέσω της εισαγωγής μιας νέας ανθεκτικής στις ασθένειες ποικιλίας μπανάνας που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Yelloway.

Επιπλέον, τον Οκτώβριο,  η Chiquita ανανεώνει τη δέσμευσή της για την ευαισθητοποίηση και την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, μέσα από την καμπάνια «Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά», σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». Για όγδοη συνεχή χρονιά, η Chiquita χρωματίζει Ροζ το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο για να ταιριάζει με τη χαρακτηριστική Ροζ Κορδέλα, ένα διεθνές σύμβολο για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, κοσμώντας εκατομμύρια μπανάνες σε όλο τον κόσμο.