Παρόλο που το Halloween δεν είναι παραδοσιακή γιορτή στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια κερδίζει δημοτικότητα, ειδικά στις νεότερες ηλικίες. Ένα μίνι μάρκετ μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτήν την τάση για να αυξήσει τις πωλήσεις του, προσφέροντας προϊόντα και εμπειρίες που συνδέονται με τη γιορτή.

Αρχικά, μπορεί να δημιουργήσει μια ειδική γωνιά στο κατάστημα με θεματική διακόσμηση Halloween, η οποία θα προσελκύσει την προσοχή των πελατών. Σε αυτήν τη γωνιά, μπορούν να τοποθετηθούν προϊόντα όπως γλυκά, σοκολάτες, καραμέλες, και σνακ σε σχήματα κολοκύθας, φαντασμάτων και άλλων συμβόλων. Οι πελάτες, ειδικά τα παιδιά, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν κάτι αν είναι οπτικά ελκυστικό και «διασκεδαστικό».

Ένας ακόμα τρόπος είναι οι προσφορές σε προϊόντα που συνδέονται με το Halloween, όπως πακέτα γλυκών ή αναψυκτικών για πάρτι. Μπορεί να προσφέρει εκπτώσεις ή 1+1 δώρα σε τέτοια είδη, ενισχύοντας τις πωλήσεις με πιο προσιτές τιμές.

Το μίνι μάρκετ μπορεί επίσης να προωθήσει τα προϊόντα του μέσω social media, χρησιμοποιώντας hashtags και εικόνες με Halloween περιεχόμενο. Επιπλέον, μπορεί να οργανώσει έναν διαγωνισμό με θέμα το Halloween, όπου οι πελάτες ανεβάζουν φωτογραφίες με τα προϊόντα του καταστήματος και κερδίζουν δώρα.

Τέλος, οι μικρές δράσεις όπως το να προσφέρονται μικρά δωρεάν γλυκά σε παιδιά που επισκέπτονται το κατάστημα μεταμφιεσμένα, μπορούν να δημιουργήσουν θετική διάθεση και να ενισχύσουν την πελατεία.