Τα εποχικά προϊόντα δεν αποτελούν συνήθως μέρος της σταθερής ζήτησης σε ένα κατάστημα και έτσι “κλειδί” για την πώλησή τους είναι η επικοινωνία τους στους πελάτες. Η ενημέρωση για τα νέα διαθέσιμα προϊόντα και τις πιθανές εκπτώσεις ή προσφορές σε αυτά, είναι απαραίτητη σε αυτή την περίπτωση.

Μια εποχική διακόσμηση επίσης, μπορεί να κάνει τη διαφορά, προσελκύοντας περισσότερους πελάτες. Κατά τις γιορτές, μπορεί κανείς να προσθέσει στολίδια, φωτάκια και θεματικές γωνιές, ενώ το καλοκαίρι προτείνεται η χρήση φρέσκων χρωμάτων και διακοσμητικών με θέμα τη θάλασσα.

Από εκεί και πέρα, τα εποχικά είδη πρέπει να βρίσκονται σε εμφανή σημεία, όπως κοντά στην είσοδο ή στο ταμείο, ώστε να ενισχυθεί η προβολή τους. Η αναδιοργάνωση των ραφιών με θεματικές κατηγορίες, όπως «Εορταστικά Προϊόντα» ή «Καλοκαιρινές Ανάγκες», διευκολύνει επίσης τους πελάτες να εντοπίσουν εύκολα αυτό που χρειάζονται.

Υπάρχουν μάλιστα αρκετοί τρόποι για να αναδείξει κανείς πια τα νέα δεδομένα, χωρίς σημαντικό κόστος. Τα social media προσφέρουν πλέον μία ιδιαίτερα προσβάσιμη πλατφόρμα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής και εκεί μπορεί εύκολα να γίνει η ενημέρωση για τα καινούργια προϊόντα και ό,τι άλλο θέλει να επικοινωνήσει ο επαγγελματίας του κλάδους.

Με την περίοδο της Σαρακοστής να βρίσκεται πλέον προ των πυλών, δίνεται μία πρώτη ευκαιρία για να κάνει ένα κατάστημα αισθητή την παρουσία του στην αγορά, προσφέροντας προϊόντα με αυξημένη εποχική ζήτηση, που μπορούν να ενισχύσουν τον τζίρο του.