Αλλαγές έρχονται με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, καθώς οι κανόνες γύρω από τις μειώσεις τιμών γίνονται αυστηρότεροι για να αποφεύγονται οι παραπλανητικές τακτικές. Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ, όταν υπάρχει προσφορά που αφορά ποσοστό έκπτωσης ή ποσό μείωσης τιμής, αυτή θα υπολογίζεται με βάση την πιο χαμηλή τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες και όχι την τρέχουσα τιμή που αναγράφεται. Μόνο τα ευαίσθητα προϊόντα (όπως φρούτα, κρέατα, γάλα) εξαιρούνται από αυτόν τον κανόνα, καθώς η φύση τους δεν επιτρέπει τέτοιες συγκρίσεις λόγω της μικρής διάρκειας ζωής τους.
Για τις προσφορές τύπου «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο», δεν ισχύει η νέα ρύθμιση για τη χαμηλότερη τιμή, αλλά αυτές θα ελέγχονται βάσει των κανόνων για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν σε αυτή την προσφορά πρέπει να πωλείται και μεμονωμένα στο ράφι, για να είναι ξεκάθαρη η πραγματική τιμή του. Επίσης, αναμένονται μέτρα για να περιοριστεί η κυριαρχία των μεγάλων προμηθευτών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προκειμένου να δοθεί περισσότερος χώρος στις μικρότερες εταιρείες και να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός.