Τον τελευταίο χρόνο, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν επενδύσει αρκετά στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, καθώς ο κορονοϊός “εκτόξευσε” τις διαδικτυακές αγορές ακόμα και στα τρόφιμα. Στο πλαίσιο αυτό, πολλά μίνι μάρκετ προσφέρουν πλέον υπηρεσίες delivery, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί.
Η εξάπλωση των μεγάλων αλυσίδων δεν περιορίζεται πια εντός του λεκανοπεδίου της Αττικής. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ασκούν “πίεση” και στα μίνι μάρκετ της επαρχίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι λίγο μετά τα μέσα Νοεμβρίου, το sklavenitis.gr ξεκίνησε να εξυπηρετεί και τη Θεσσαλονίκη, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος αυτής.
Μέσα από το Σκλαβενίτης eMarket οι καταναλωτές της συμπρωτεύουσας μπορούν να βρουν πάνω από 10.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης και να προμηθευτούν τα βασικά αγαθά που χρειάζονται. Όπως ισχύει σε όλες τις περιοχές που εξυπηρετεί το e-shop της αλυσίδας, οι τιμές των προϊόντων στο sklavenitis.gr είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα καταστήματα Σκλαβενίτης.
Οι παραγγελίες γίνονται δεκτές όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, οι τρόποι πληρωμής είναι οι ίδιοι με αυτούς των φυσικών καταστημάτων, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και στην περιοχή της Θεσσαλονίκης υλοποιούνται Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ.
Η κίνηση αυτή έρχεται να ενδυναμώσει περαιτέρω την ψηφιακή δραστηριότητα της Σκλαβενίτης, καθώς εντός του 2021 η εταιρεία προχώρησε στην επέκταση του eMarket σε 3 νέες περιοχές πέραν της Αττικής (Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη) με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές νέες δυνατότητες προμήθειας βασικών αγαθών στο ηλεκτρονικό περιβάλλον.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το 2022 η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσει το Σκλαβενίτης eMarket μέσω ενεργοποίησης του σε νέες πόλεις και εμπλουτισμού των διαθέσιμων κατηγοριών.