Ο κλάδος των απορρυπαντικών εν μέσω πανδημίας απέκτησε μεγάλη δυναμική, με τις εταιρείες να προχωρούν σε νέα λανσαρίσματα που μπορούν να ενισχύσουν το τζίρο και της μικρής λιανικής.
Μια από τις τάσεις που κυριαρχούν στην αγορά είναι η “στροφή” προς τα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα και συσκευασίες, καθώς οι νεότεροι κυρίως καταναλωτές παρουσιάζουν αυξημένη οικολογική συνείδηση σε σχέση με το παρελθόν. Οι eco-friendly κωδικοί απορρυπαντικών προτιμώνται από το αγοραστικό κοινό, με τις εταιρείες να προωθούν ανάλογα προϊόντα με πιο «πράσινο» προσανατολισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την έρευνα της EY, Future Consumer Index, η πλειοψηφία των καταναλωτών (64%) σκοπεύουν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις όσων καταναλώνουν. Η προτεραιοποίηση της βιωσιμότητας αποτελεί μια βασική αναδυόμενη τάση παγκοσμίως. Το 30% των ερωτηθέντων της έρευνας δήλωσε ότι ξοδεύει σήμερα περισσότερα για προϊόντα που είναι βιώσιμα και καλύτερα για το περιβάλλον, ενώ το 64% είναι διατεθειμένο να αλλάξει συνήθειες και συμπεριφορές εάν αυτό ωφελεί την κοινωνία. Παρόλ’ αυτά, το 60% σκοπεύουν να εστιάσουν περισσότερο στη σχέση ποιότητας-τιμής (value for money).