Την τιμητική του έχουν αυτό το μήνα τα συσκευασμένα έτοιμα γεύματα σε σούπερ και μίνι μάρκετ, καθώς η δεύτερη καραντίνα που επιβλήθηκε από τις αρμόδιες αρχές στη χώρα οδήγησε εκ νέου τους καταναλωτές στην αναζήτηση κωδικών που θα διευκολύνουν την παραμονή τους εντός της οικίας για αρκετές εβδομάδες. Θεαματική ήταν η αύξηση που παρατηρήθηκε σε αντισηπτικά, όπως ήταν αναμενόμενο, αλλά και σε έτοιμα συσκευασμένα γεύματα. Πρόκειται για μια κατηγορία τροφίμων στην οποία επενδύουν σταθερά το τελευταίο διάστημα τα σούπερ μάρκετ, όπως η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά είναι και αρκετά εύκολο να τοποθετήσει στο κατάστημά του και ο επαγγελματίας σε ένα μίνι μάρκετ. Από τις 3 Νοεμβρίου που μπήκε λουκέτο στην εστίαση, οι καταναλωτές έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στα τυποποιημένα έτοιμα γεύματα που μπορούν να βρουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής, με τις πωλήσεις να «τρέχουν» αυτή την περίοδο με υψηλό διψήφιο ποσοστό. Πλέον υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά για τον ιδιοκτήτη του μίνι μάρκετ, καθώς εταιρείες όπως η Παλίρροια, η 3αλφα και η Agrino έχουν λανσάρει κωδικούς Ready to Eat, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν εύκολες λύσεις που να παραπέμπουν σε σπιτικό μαγειρεμένο φαγητό.

Σημειώνεται ότι πολλές ήταν οι καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που επηρεάστηκαν από την υγειονομική κρίση που προκάλεσε σε όλα τα κράτη η πανδημία του νέου κορονοϊού Covid-19. Οι έρευνες της περιόδου έχουν δείξει ξεκάθαρη «στροφή» του αγοραστικού κοινού στα συσκευασμένα τρόφιμα και κατά τη διάρκεια των αγορών τους στα σούπερ μάρκετ αλλά και στα καταστήματα της μικρής λιανικής