Εν μέσω πανδημίας πολλοί είναι οι καταναλωτές που αναζητούν προϊόντα που ταυτίζονται με την υγιεινή διατροφή, με αποτέλεσμα οι κωδικοί ολικής άλεσης να παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση και στα μίνι μάρκετ. Το ψωμί του τοστ και τα σνακς ολικής άλεσης προτιμώνται στις μέρες μας από μία μεγάλη μερίδα πελατών, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που απορρίπτουν πλήρως το λευκό αλεύρι και τα παράγωγά του. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι τα προϊόντα που δημιουργούνται από αλεύρι ή σιμιγδάλι ολικής περιέχουν ολόκληρο τον σπόρο του δημητριακού, σε αντίθεση με το άσπρο επεξεργασμένο αλεύρι που προέρχεται μόνο από το εσωτερικό μέρος του σπόρου. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά λανσάρουν διαρκώς νέα προϊόντα που θα μπορούσαν να «τονώσουν» τους τζίρους της μικρής λιανικής. Πολυάριθμοι κωδικοί που βασίζονται στα δημητριακά έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια στα ράφια των σούπερ μάρκετ και των καταστημάτων της μικρής λιανικής, καθώς η κατηγορία έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη, μετά τη «στροφή» του καταναλωτικού κοινού σε ένα πιο υγιεινό διατροφικό μοντέλο. Ενδεικτικά αναφέρεται η σειρά MISKO Ολικής Άλεσης που έχει εμπλουτίστει με παστίτσιο και ριγκατόνι και τα ζυμαρικά Barilla Linguine ολικής άλεσης που καλύπτουν την ανάγκη όσων ακολουθούν μια πιο ισορροπημένη διατροφή. Παράλληλα, στην αγορά είναι διαθέσιμες και οι μπάρες δημητριακών πρωινού Honey Cheerios bar. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν, με πλούσια στρώση λευκής σοκολάτας στη βάση και τα χαρακτηριστικά μελένια δαχτυλίδια των δημητριακών Cheerios. Τα Honey Cheerios bar περιέχουν δημητριακά ολικής άλεσης, 5 βιταμίνες, ασβέστιο και μόλις 88 θερμίδες, ενώ διατίθενται σε συσκευασία των 6 τεμαχίων των 22 γραμμαρίων το καθένα.