Έρευνα του Grand View Research δείχνει ότι μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς προϊόντων χωρίς γλουτένη αποτιμήθηκε σε 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και αναμένεται να επεκταθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 9,8% από το 2022 έως το 2030.
Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι δοκιμάζουν νέες δίαιτες όπως οι δίαιτες paleo ή keto, τα άτομα που χρειάζονται μια δίαιτα χωρίς γλουτένη λόγω των υφιστάμενων ιατρικών τους παθήσεων, καθώς και εκείνοι που επιθυμούν να ζήσουν έναν τρόπο ζωής χωρίς γλουτένη απλώς και μόνο επειδή τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, γίνονται βασικοί μοχλοί της ζήτησης στην αγορά.
Oι καταναλωτές και στην Ελλάδα οδηγούνται στην υιοθέτηση πιο υγιεινών τροφίμων και μπορούν πλέον να εξατομικεύσουν την εμπειρία αγορών τους, ώστε να ανταποκρίνονται στις μοναδικές διατροφικές απαιτήσεις τους, υποβοηθούμενοι από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η κατηγορία των προϊόντων χωρίς γλουτένη ενισχύεται έτσι διαρκώς, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων των εν λόγω κωδικών και στα καταστήματα της μικρής λιανικής.