Το κρασί αποτελεί μια από τις κατηγορίες προϊόντων που έχουν επενδύσει τα περισσότερα μίνι μάρκετ, καθώς οι Έλληνες το προτιμούν σταθερά ακόμα και μέσα στην πανδημία. Και μπορεί οι ολέθριες επιπτώσεις του κορονοϊού να έκλεισαν την εστίαση και τα καφέ μειώνοντας τους τζίρους των οινοπαραγωγών, όμως παρατηρήθηκε αύξηση στην κατ’οίκον κατανάλωση.
Σύμφωνα με το διευθυντή της ένωσης «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος», κ. Γιάννη Αλμπάνη, «το κρασί μπήκε στο σπίτι του Έλληνα. Το κρασί καταναλωνόταν μόνο σε ταβέρνες και γιορτές, σήμερα καταναλώνεται καθημερινά και στο σπίτι. Επίσης, μια και δεν υπήρχε το markup του εστιατορίου (σ.σ.περιθώριο κέρδους, εκφρασμένο επί τοις εκατό, στην τιμή αγοράς), καταναλώθηκε σχετικά ακριβότερο κρασί, ιδιαίτερα σε δώρα». Χαρακτηριστικό ως προς την πορεία των οινοποιητικών επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας, είναι το παράδειγμα οινοποιείου, που το 2020 είδε τις πωλήσεις του στη ΗORECA να μειώνονται κατά 35% και τον τζίρο του στη λιανική να αυξάνεται κατά 19%.