Η δυνατότητα προώθησης της επιχείρησης, αλλά και συγκεκριμένων προϊόντων, προσφορών ή και εκπτώσεων μέσω του διαδικτύου, έχει αυξήσει σε σημαντικό βαθμό και την παρουσία των μίνι μάρκετ, στο Facebook και το Instagram.
Όλοι έχουμε εξοικειωθεί λίγο ή πολύ με τις εν λόγω πλατφόρμες των social media και έτσι η χρήση τους και για την υποστήριξη των επιχειρήσεων, ακόμη και της μικρής λιανικής, θεωρείται μία πολύ εύκολη διαδικασία, την οποία υιοθετούν πια όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του κλάδου.
Μία γρήγορη αναζήτηση σε Facebook και Instagram αποδεικνύει πια ότι υπάρχουν πάρα πολλά μίνι μάρκετ, παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών, που αναδεικνύουν τα σημεία τους και τα προϊόντα τους, μέσω του διαδικτύου.
Κάποια από αυτά μάλιστα, έχουν ήδη φθάσει και σε ακόμη πιο υψηλό επίπεδο, προσελκύοντας εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους και προχωρώντας ακόμη και σε επαγγελματικές φωτογραφήσεις των προϊόντων τους, στα ράφια και τα ψυγεία.