Αυξάνονται τα μίνι μάρκετ στο e-food

Αυξάνονται τα μίνι μάρκετ στο efood. 

Ο κορονοϊός αύξησε τη ζήτηση για delivery και στις υπηρεσίες του μίνι μάρκετ, γεγονός που οδήγησε αρκετά καταστήματα της μικρής λιανικής και στην επιλογή της συνεργασίας με την e-food.
Με τους Έλληνες να είναι “κλεισμένοι” στα σπίτια τους για μια περίοδο άνω των δύο μηνών, τα online ψώνια έγιναν για μια μεγάλη μερίδα του κόσμου καθημερινότητα, η οποία εκτιμάται ότι θα παραμείνει ως συνήθεια και για τα επόμενα χρόνια. Η επιλογή του delivery άρχισε έτσι να “ανθεί” και στον τομέα του σούπερ και μίνι μάρκετ, με τις μεγάλες “αλυσίδες” να μην προλαβαίνουν τις διανομές τους και να ξεκινούν σχετικές συνεργασίες με εταιρείες διανομής. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή του Σκλαβενίτη με την πλατφόρμα e-food, στην οποία έχουν αυξηθεί όμως αρκετά το τελευταίο διάστημα και τα μίνι μάρκετ και τα παντοπωλεία. Καταστήματα από ολόκληρη την Αθήνα βρήκαν “διέξοδο” με αυτόν τον τρόπο στη ζήτηση για delivery, προσφέροντας τα προϊόντα τους με την αντίστοιχη επιβάρυνση σε μία μεγάλη “ακτίνα” της πρωτεύουσας. Μένει να φανεί βέβαια να πρόκειται για μια επικερδή συνεργασία που θα συνεχιστεί ή αν είναι μία προσωρινή λύση λόγω κορονοϊού, ειδικά τώρα που έχει τελειώσει η καραντίνα.