Ισχυρή αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 12,2% σε οργανική βάση καθώς επίσης αύξηση των καθαρών εσόδων και του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς της παρουσίασε η Coca-Cola HBC το 2024.
Στην Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 6,1%, παρά την υψηλή συγκριτική βάση, χάρη στην υλοποίηση της στρατηγικής στην αγορά κατά τη διάρκεια των κρίσιμων εμπορικών περιόδων αξιοποιώντας την ανοδική τουριστική τάση. Σημειώθηκε μεσαία μονοψήφια αύξηση στα ανθρακούχα αναψυκτικά, χάρη κυρίως στην Coke Zero, την Sprite και τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες. Η κατηγορία του καφέ κατέγραψε διψήφιο ποσοστό αύξησης στο μεσαίο επίπεδο του εύρους 10-20%, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά σημείωσαν υψηλή μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στο εμφιαλωμένο νερό.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εστίαση στην υλοποίηση στρατηγικών προτεραιοτήτων οδήγησε σε σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 13,8% σε οργανική βάση. Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε σε οργανική βάση κατά 2,8%, με όλες τις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά σημείωσαν άνοδο 1,5%, τα ποτά ενέργειας 30,2% και ο καφές 23,9%. Τα καθαρά έσοδα ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 10,7% σε οργανική βάση, χάρη στις στοχευμένες πρωτοβουλίες μας για την αύξηση των εσόδων. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,6% σε δημοσιευμένη βάση, με το μεγαλύτερο μέρος της ισχυρής οργανικής αύξησης να αντισταθμίζεται από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στις αναδυόμενες αγορές. Επίσης, σημειώθηκε περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς μας σε αξία, στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά 150 μονάδες βάσης και στα ανθρακούχα αναψυκτικά κατά 20 μονάδες βάσης.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 1.192,1 εκατ. ευρώ. Το περιθώριο συγκρίσιμου λειτουργικού κέρδους βελτιώθηκε κατά 40 μονάδες βάσης, φτάνοντας το 11,1% σε δημοσιευμένη βάση, σημειώνοντας μείωση 20 μονάδων βάσης σε οργανική βάση. Επίσης σημειώθηκε αύξηση του συγκρίσιμου μεικτού περιθωρίου κέρδους κατά 110 μονάδες βάσης, στο 36,1%, ως αποτέλεσμα των πρωτοβουλιών για την αύξηση των εσόδων και του μειωμένου ρυθμού αύξησης του πληθωρισμού σε σχέση με το κόστος των πρώτων υλών, ενώ το συγκρίσιμο κόστος πωληθέντων ανά κιβώτιο αυξήθηκε κατά 1,0%. Τα υψηλότερα λειτουργικά έξοδα κατά το πρώτο εξάμηνο εξαιτίας των αρνητικών μεταβολών των συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς και οι συνεχιζόμενες επενδύσεις στην αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους οδήγησαν σε υψηλότερα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 70 μονάδες βάσης.
Το 2024 καταγράφηκε αύξηση των καθαρών εσόδων και του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση και στους τρεις τομείς δραστηριότητας.