Αύξηση 38% κατέγραψε η κατηγορία των snacks το Μάιο.
Κατά 38% αυξήθηκε η κατανάλωση των snacks το Μάιο, παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές στράφηκαν στο μαγείρεμα κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Πιο αναλυτικά, η αύξηση της μαγειρικής σχετίζεται παραδοσιακά με πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, κάτι τέτοιο όμως δεν απεικονίστηκε στα δεδομένα της αγοράς, καθώς μόλις ένα 23% τρεφόταν πιο υγιεινά σε σχέση με πριν την κρίση του κορωνοϊού, ποσοστό μειωμένο σε σχέση με το 34% προηγούμενων μετρήσεων. Η τάση αυτή αποδίδεται στην μακροχρόνια παραμονή των καταναλωτών στο σπίτι, η οποία αυξάνει τον αριθμό των γευμάτων, την κατανάλωση θερμίδων αλλά και ζάχαρης, σε συνδυασμό μάλιστα με μειωμένη σωματική άσκηση.
Σύμφωνα με έρευνα μάλιστα της FMCG Gurus, εταιρείας ερευνών για ανερχόμενα καταναλωτικά αγαθά, περίπου οι μισοί από δείγμα 23.000 ερωτηθέντων σε 18 χώρες, δήλωσαν ότι κατανάλωσαν κατά 38% περισσότερα snacks τον Μάιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο. Περιορισμένοι στα σπίτια τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι καταναλωτές κατέφυγαν σε εύκολες διατροφικές λύσεις, όπως τα μπισκότα, οι σοκολάτες, οι καφέδες κλπ. Το 60% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγόρασε περισσότερα προϊόντα τέτοιου τύπου.