Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν νέα οικονομικά προβλήματα, εξαιτίας της μεγάλης αύξησης των τιμών στα προϊόντα του σούπερ και μίνι μάρκετ.
Οι ανατιμήσεις έχουν “εκτοξεύσει” το κόστος στο καλάθι των νοικοκυριών, με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να περιορίζεται και η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.
Οι online αγορές όμως, προέρχονται από νέα άνοδο στις πωλήσεις τους σε όγκο. Αψηφώντας τον πληθωρισμό, η ζήτηση από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των λιανεμπόρων στη χώρα μας αυξάνεται, σύμφωνα με στοιχεία του Convert Group. Πιο συγκεκριμένα, το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος του 2022 υπήρξε τεμαχιακή αύξηση 8% στις online παραγγελίες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.