Με βάση τα στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία μέτρησης της κατανάλωσης Nielsen, προκύπτει πως το πρώτο πεντάμηνο του έτους οι ελληνικές μπύρες κέρδισαν έδαφος έναντι των μεγάλων πολυεθνικών Heineken και Carlsberg, που παραδοσιακά ελέγχουν το μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς.
Αύξηση των ποσοστών της πέτυχε η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ), η οποία ενίσχυσε τις πωλήσεις της 31,9% σε όγκο και 41,3% σε αξία, με αποτέλεσμα το μερίδιό της να ξεπεράσει το 5% σε όγκο και να φθάσει το 4,7% σε αξία. Ακολούθησε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με μερίδιο της τάξεως του 3,6%, ενώ τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διατήρησαν τις πωλήσεις τους και το μερίδιό τους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.