Αύξηση πωλήσεων για τη Frigoglass
Αυξημένες πωλήσεις σημείωσε η εταιρεία Frigoglass ΑΒΕΕ για το Β’ τρίμηνο του έτους, αλλά και συνολικά στο Α’ εξάμηνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που εξέδωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις το β’ τρίμηνο κατέγραψαν άνοδο 14,2% στα 162,697 εκατ. ευρώ και στο α’ εξάμηνο 16,2% στα 288,262 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν το β’ τρίμηνο στα 8,775 εκατ. ευρώ και στα 10,806 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο, από ζημιές 836 χιλ. ευρώ και 4,506 εκατ. ευρώ αντίστοιχα πέρυσι.
Το δεύτερο τριμήνο του 2019 σημειώθηκε:
- Ισχυρή επίδοση δευτέρου τριμήνου με διψήφια αύξηση των πωλήσεων και βελτίωση του
περιθωρίου EBITDA
- Συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης κατά 14%, ως
αποτέλεσμα των επενδύσεων των πελατών μας σε επαγγελματικά ψυγεία στην Ευρώπη καθώς και της επίδοσης της Frigoserve
- Διψήφια ανάπτυξη των πωλήσεων του κλάδου Υαλουργίας, λόγω αύξησης όγκου πωλήσεων και τιμών
- Αύξηση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA κατά 140 μονάδες βάσης, σε 17,8%, λόγω
βελτιωμένης απορρόφησης των εξόδων παραγωγής, εξοικονόμησης κόστους των πρώτων υλών και αύξησης της παραγωγικότητας
- Δημιουργία ισχυρών ελεύθερων ταμειακών ροών, με αποτέλεσμα τη βελτίωση του δείκτη
Καθαρού Δανεισμού προς 12μηνο EBITDA στο 3,1.