Εκτός από το ραγδαίο ανταγωνισμό που προκύπτει από τη διείσδυση των μεγάλων αλυσίδων στις γειτονιές, οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής καλούνται να αντιμετωπίσουν τη συνεχή ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό του αγοραστικού κοινού επιλέγει να πραγματοποιεί τα ψώνια του online.
Όπως δείχνει το εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group, ο κλάδος των Online Super Market σημείωσε ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2024, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα Online καταστήματα για τις ανάγκες τους. Για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα €164 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση τεμαχίων ανά καλάθι, κατά 6%, δηλαδή οι καταναλωτές τοποθέτησαν 34 αντί 32 τεμάχια στην ηλεκτρονική παραγγελία τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Η μέση αξία των αγαθών που αγοράστηκαν online αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, όπου είχε παρατηρηθεί αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.