Την είσοδό της στην αγορά των αλκοολούχων ποτών φαίνεται ότι ετοιμάζει να κάνει για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο πολυεθνικός κολοσσός της Coca–Cola, σύμφωνα και με δημοσίευμα των Financial Times.
Στα πάνω από 125 χρόνια λειτουργίας της, η Coca Cola έχει καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή της αγοράς των soft drinks, με το brand της να είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα παγκοσμίως. Ποτέ όμως, δεν έδειξε τη διάθεσή της να εμπλακεί και στην αγορά των αλκοολούχων, πέραν μιας παράλληλης δραστηριότητας μέσω θυγατρικής στον τομέα των κρασιών, στα τέλη της δεκαετίας του ’70.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των FT όμως, η κορυφαία εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο, εξετάζει πλέον σοβαρά την είσοδό της στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των «Chu-Hi alcopops» της Ιαπωνίας, όπου σήμερα ξεχωρίζουν brands όπως τα Strong Zero, Highball Lemon και sLAT. Η εν λόγω αγορά έχει σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, η οποία έχει φθάσει ακόμη και το 25%, γεγονός που την κάνει ιδιαίτερα ελκυστική για κάθε επιχείρηση του κλάδου.
Ως ένα πρώτο “πείραμα” της εταιρείας στην αγορά των αλκοολούχων ποτών, χαρακτήρισε το πλάνο της Coca–Cola ο πρόεδρος της ιαπωνικής θυγατρικής, Jorge Garduno, ο οποίος τόνισε πάντως ότι αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, θα πρέπει να περιμένουν έναν αντίστοιχο ποτό και στις χώρες τους.
Για την Ελλάδα πάντως και την Coca–Cola 3Ε, μπορείτε να λάβετε οποιαδήποτε πληροφορία εδώ.