Πληθώρα προϊόντων

Στο γωνιακό μίνι μάρκετ μπορεί κάποιος να βρει όλα τα προϊόντα που μπορεί να έχει και ένα σούπερ μάρκετ. «Έχουμε χαρτικά, απορρυπαντικά, γαλακτοκομικά, αλλαντικά, ζυμαρικά, αλεύρι, σάλτσες, κατεψυγμένα. Όλα τα βασικά συν τον καφέ, τα τσιγάρα και τις εφημερίδες», δηλώνει η Γιάννα Νικολτσούκη.

Επίσης, δίνουν βαρύτητα και σε προϊόντα μικρών παραγωγών. Συγκεκριμένα, προμηθεύονται από μια εταιρεία, που φέρνει διάφορα προϊόντα μικρών παραγωγών, βιολογικά και χειροποίητα, από ολόκληρη την Ελλάδα. Συνεργάζονται επίσης, με τον γυναικείο παραγωγικό συνεταιρισμό Κοκκινογείων Δράμας, απ’ όπου προμηθεύονται χειροποίητα ζυμαρικά. Επιπρόσθετα, έχουν το μέλι ενός ντόπιου παραγωγού από τον Λαγκαδά. «Γενικά είμαστε ανοιχτοί στο κομμάτι των χειροποίητων και αγνών προϊόντων.

Όσον αφορά τα προϊόντα, προσπαθώ να ακολουθώ τον κόσμο, αλλά και πολλές φορές να κάνω τον κόσμο να ακολουθήσει εμένα, με αυτά που θα του προτείνω.

Ο κόσμος όντως στέκεται πολύ σε αυτά, τα κοιτάει και μας επαινεί που στηρίζουμε Έλληνες παραγωγούς. Αυτοί που τα έχουν δοκιμάσει, τα παίρνουν επαναλαμβανόμενα. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που προτιμούν τις γνωστές μάρκες, λόγω τιμής», εξηγεί η Μαρία Θυμιάδου.
Αυτό που ήθελαν πάντως και οι δύο επαγγελματίες να τονίσουν, είναι ότι η επιλογή των προϊόντων γίνεται από παντού.

Τα κορίτσια επισκέπτονται και Cash n Carry, συνεργάζονται και με προμηθευτές, αλλά ψάχνουν και στο διαδίκτυο για κάτι διαφορετικό. «Κάνουμε μια επιλογή όσων θεωρούμε καλύτερα. Φυσικά, λαμβάνουμε υπόψη και τι μας ζητάει ο κόσμος. Πρώτιστο μέλημά μας είναι τα θέλω των πελατών μας. Αν μου ζητήσει κάποιος κάτι, την επόμενη μέρα θα το έχω φέρει.

Προσπαθούμε να ακολουθούμε τον κόσμο, αλλά και πολλές φορές να κάνουμε τον κόσμο να ακολουθήσει εμάς, με αυτά που θα τους προτείνουμε. Γενικά, προσπαθούμε να ακολουθούμε την εποχή και όσο μπορούμε να προχωρούμε ένα βήμα πιο μπροστά, γιατί μόνο έτσι μπορείς να έχεις μέλλον.

Στον χώρο μας, πιστεύω ότι η τάση είναι να έχεις όσα περισσότερα προϊόντα μπορείς, για να καλύπτεις όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες του καταναλωτή. Υπό αυτές τις συνθήκες, πιστεύω ότι έχεις καλές πιθανότητες να επιβιώσεις, ειδικά με την κρίση και με τη φορολογία που μας έχουν επιβάλλει», δηλώνουν οι δύο κοπέλες.

Αυτό που διαφοροποιεί το μίνι μάρκετ από άλλα στην περιοχή είναι ότι έχουν το μονοπώλιο στην εφημερίδα, αλλά και τα πιο ιδιαίτερα προϊόντα που βρίσκουν μόνο σε αυτές, όπως κάποια όσπρια, ανθότυρα και μέλια.

Ο ρόλος της βιτρίνας

Η βιτρίνα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε όλα τα καταστήματα. Σε αυτήν την περίπτωση βοηθάει πολύ το μίνι μάρκετ, καθώς την έχουν διαμορφώσει με τέτοιο τρόπο, που οι περαστικοί μπορούν να δουν πολλά προϊόντα. «Η βιτρίνα είναι πιστεύουμε αυτό που τραβάει και τον κόσμο.

Επειδή είμαστε και γωνιακό μαγαζί, πολλές φορές σταματούν και χαζεύουν τη βιτρίνα μας. Λόγω εποχής, τώρα φαίνονται χριστουγεννιάτικα στολίδια και γλυκά. Κινούμε πάντα και εποχιακούς κωδικούς. Έχουμε μελομακάρονα, κουραμπιέδες, σοκολατάκια, σαμπάνιες και ο κόσμος τα αγοράζει, εφόσον τα βλέπει», μας είπε η Μαρία Θυμιάδου.

Προωθητικές ενέργειες

Δεν θα μπορούσαν δύο νέες κοπέλες να μην είναι εξοικειωμένες με την τεχνολογία. Έτσι, έχουν δημιουργήσει μια σελίδα στο facebook, όπου εκεί ενημερώνουν για προσφορές και νέα προϊόντα που έχουν στο μαγαζί. Παράλληλα, μέσα από τη σελίδα στο facebook, διαφημίζουν και τον διαγωνισμό που πραγματοποιούν, με έπαθλο ένα ταξίδι.

«Μία φορά τον χρόνο πραγματοποιούμε έναν διαγωνισμό. Πραγματοποιούμε μία κλήρωση για ένα τριήμερο ταξίδι, για δύο άτομα. Φέτος θα είναι στο Μπάνσκο. Για κάθε αγορά που κάνει κάποιος στο μαγαζί μας, παίρνει έναν λαχνό. Θα κάνουμε ένα event και θα κάνουμε την κλήρωση», επεσήμανε η Μαρία Θυμιάδου.

Τέλος, μία ακόμη, πολύ σημαντική, υπηρεσία που παρέχουν είναι η υπηρεσία ντελίβερι.