Νέα δεδομένα και αρκετές προκλήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής, οι οποίοι παρατηρούν τους επισκέπτες των καταστημάτων να αποκτούν διαφορετική συμπεριφορά, εξαιτίας της αύξησης των τιμών και της εξοικείωσης με το online κανάλι αγορών.
Πιο αναλυτικά, μετά από σχεδόν τρία χρόνια πανδημίας οι κανόνες στο λιανεμπόριο έχουν αλλάξει αισθητά, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Πρόσφατη έκθεση της Salesforce διαπιστώνει σημαντικές διαφοροποιήσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι αφενός στρέφονται στις ψηφιακές αγορές και αφετέρου αναμένουν προσωποποιημένες εμπειρίες.
Η τάση αυτή έρχεται να προσθέσει αρκετή πίεση στα brands, σύμφωνα με την έρευνα, αφού πλέον καλούνται να μετατρέψουν τις online και offline αγορές σε προσωποποιημένες εμπειρίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ένα μεγάλο ποσοστό του αγοραστικού κοινού άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο. Ο λόγος ήταν ότι βρήκε καλύτερες προσφορές, υψηλότερης ποιότητας προϊόντα, με το 50% περίπου του δείγματος να δηλώνει ότι θα χρησιμοποιούσε πιο πολύ τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.