Τα αλλαντικά αποτελούν μια κατηγορία προϊόντων που κατέχει σταθερή θέση σχεδόν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, γι’ αυτό, αρκετοί επαγγελματίες της μικρής λιανικής, αποφασίζουν να επενδύσουν επεκτείνοντας τη γκάμα τους σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις.
Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές αναζητούν κωδικούς χαμηλών λιπαρών και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και των μίνι μάρκετ. Αλλαντικά όπως η βραστή ή καπνιστή γαλοπούλα έχουν κυρίαρχη θέση στο καλάθι, αφού ταυτίζονται με την υγιεινή διατροφή και προτιμώνται από τις γυναίκες που συνήθως είναι υπεύθυνες για τα ψώνια της εβδομάδας. Αρκετά είναι τα μίνι μάρκετ που αποφασίζουν να εμπλουτίσουν τη γκάμα τους και με premium προϊόντα, καθώς τα παραδοσιακά αλλαντικά ποιότητας έχουν αυξήσει τη δυναμική τους. Το κίνημα των vegan παράλληλα ανάγκασε τη βιομηχανία να δημιουργήσει μια νέα γενιά καινοτόμων προϊόντων που δεν περιέχουν ζωτικές πρώτες ύλες. Ο επαγγελματίες θα μπορούσε να επιλέξει μερικούς ανάλογους κωδικούς, αφού οι καταναλωτές που μειώνουν ή αφαιρούν το κρέας από τη διατροφή τους αυξάνονται με γρήγορους ρυθμούς.