Τα επαναλανσαρίσματα γνωστών προϊόντων, κυρίως από τα ’90s, είναι μια τάση που έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής στο εξωτερικό το τελευταίο διάστημα και παρατηρείται συχνά και στην ελληνική αγορά. Αρκετές είναι οι εταιρείες που αποφασίζουν να ανανεώσουν κωδικούς, λανσάροντάς τους σε μοντέρνες συσκευασίες.
Πρόσφατα, το γνωστό γεμιστό μπισκότο Αλλατίνη Choco Bloom κυκλοφόρησε σε νέα συσκευασία των 35 γραμμαρίων, χωρίς ωστόσο να αλλάξει η γεύση του. Πρόκειται για έναν κωδικό με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος που είναι διαθέσιμο σε ατομική συσκευασία και απευθύνεται τόσο στο παιδικό κοινό όσο κα σε ενήλικους καταναλωτές.
Ενημερωθείτε για τα προϊόντα Αλλατίνη στο τηλ. 210 6039 703