Από το 1957 έως και σήμερα η ελληνική εταιρεία έτοιμων γευμάτων Παλίρροια δραστηριοποιείται στην αγορά παράγοντας προϊόντα που συνδέονται με την παράδοση αλλά και έτοιμα γεύματα που ακολουθούν τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Φέτος, η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει την εικόνα της δημιουργώντας ένα νέο λογότυπο.
Σύμφωνα με την εταιρεία, “το νέο λογότυπο της Παλίρροια προάγει την ιστορία και τις αξίες της μάρκας, μέσα από μια ανανεωμένη και ισχυρή εικόνα, προσαρμοσμένη στην αισθητική του σήμερα!
Το νέο λογότυπο θα μπει σταδιακά σε όλα κανάλια της Παλίρροια και φυσικά στα προϊόντα της στα ράφια και στα ψυγεία των καταστημάτων”.