Η εταιρεία Ευρωχαρτική (η οποία αλλάζει την επωνυμία της σε Endless EC) το 2019 ολοκλήρωσε επενδυτικό πλάνο ύψους 17 εκατ. ευρώ σε εγκαταστάσεις και μηχανολογικό εξοπλισμό με την ανέγερση νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων και αποθηκευτικών χώρων, αυξάνοντας τη παραγωγική δυναμικότητα κατά 50%. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Τρακάκης, τo 2020 (χρονιά του covid) ήταν πρωτόγνωρο για την εταιρεία, αφού μέσα σε ένα μήνα (Μάρτιος 2020) η ανάπτυξη έφτασε το 80% σε χαρτικά και απορρυπαντικά, ενώ πρόσθεσε στη γκάμα των προϊόντων της μάσκες αλλά και σαπούνι ήπιας αντισηπτικής προστασίας καταφέρνοντας να πιάσει τους στόχους της.
Για την εφετινή χρονιά μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκηση, αποτελεί η αύξηση που παρατηρείται στις πρώτες ύλες, το ενεργειακό και το μεταφορικό κόστος. Η διοίκηση παρακολουθεί τις εξελίξεις και ήδη έχει προβεί σε μονοψήφιες ανατιμήσεις στα προϊόντα της ενώ, όπως αναφέρθηκε, από την επόμενη χρονιά οι ανατιμήσεις θα είναι διψήφιες.
Κατά τη περυσινή χρονιά η εταιρεία παρουσίασε τζίρο 57 εκατ. ευρώ με το 65% των πωλήσεων να προέρχεται από τα χαρτικά και το 35% των πωλήσεων από τα απορρυπαντικά. Στόχος της διοίκησης είναι το 2021 ο τζίρος να ξεπεράσει τα περυσινά επίπεδα ενώ εκτιμά ότι στην επίτευξη αυτού του στόχου θα συμβάλλει, μεταξύ άλλων, η νέα προϊοντική κατηγορία χάρτινης συσκευασίας, Endless Earth που διατίθεται ήδη στα μεγάλα σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει παρουσία στα σούπερ μάρκετ με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγει και που υπερβαίνουν το 40% του τζίρου της.
Η διοίκηση, επιδιώκει να διπλασιάσει το μέγεθος της εταιρείας και να διεκδικήσει ακόμα μεγαλύτερα μερίδια τα επόμενα έτη, με την ανάπτυξη και διάθεση στην αγορά καινοτόμων και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων.