Αλλάζουν σελίδα τα μίνι μάρκετ.
Την εξέλιξη των καταστημάτων της μικρής λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπουν για την επόμενη πενταετία αναλυτές της αγοράς στο εξωτερικό, καθώς τα παραδοσιακά μίνι μάρκετ στο μέλλον αναμένεται να αλλάξουν μορφή και να ανταγωνίζονται, όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά με μανάβικα, κρεοπωλεία, καφέ ακόμα και φαρμακεία.
Πιο αναλυτικά, τα μικρότερα καταστήματα εξαιτίας της εγγύτητας με τους καταναλωτές και της ευκολίας πρόσβασης που προσφέρουν, του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας, της ανάγκης εξοικονόμησης χρόνου από τους καταναλωτές, της διαφοροποιημένης γκάμας προϊόντων και της προσωπικής εξυπηρέτησης, είναι σε θέση να διεκδικήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο και στην ελληνική αγορά, προσφέροντας περισσότερες επιλογές φρέσκων προϊόντων και γρήγορων γευμάτων ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις. Παράλληλα, η σταδιακή είσοδος της τεχνολογίας στη μικρή λιανική, θα αποτελέσει το κλειδί για την ανάπτυξή της, όπως δείχνουν οι σύγχρονες τάσεις σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου τα καταστήματα «ευκολίας» παίζουν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Τα είδη μαναβικής και φούρνου, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα σνακ, τα συσκευασμένα τρόφιμα, το νερό και τα αναψυκτικά αποτελούν κατηγορίες που οι καταναλωτές επιλέγουν σταθερά να αγοράσουν από τα καταστήματα της μικρής λιανικής, όμως οι σύγχρονες τάσεις προβλέπουν την επέκτασή τους και σε νέες προϊοντικές ομάδες όπως τα ζεστά γεύματα.